Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

 Garanciális feltételek 

25-28 évről visszatérő vevők a legjobb referenciák kazánjaink megbízhatóságáról és jó hatásfokáról. Kérjük keresse a TOTYA logóval ellátott kazánokat a kereskedőknél is, nehogy később gondja és kára származzon, mert nem az eredetit forgalmazza és vásárolja.

Megbízhatóságunk jeleként a két éves jótállást 2012. augusztus 1-től három évre emeltük!

A jótállási jegyeket a kazánhoz kapott Kezelési utasítás című kiskönyv tartalmazza.

A jótállási jegyet az eladó szerv a vásárlás napjának bejegyzésével, aláírásával, bélyegzőjével igazolja. Ennek alapján a vásárlót a jótállási időn belül a meghibásodott kazán díjmentes kijavítása, vagy ha ez nem lehetséges, kicserélése illeti meg.

Nem tekinthető jótállás szempontjából hibának, ha a meghibásodás nem rendeltetésszerű használat, rossz tüzeléstechnika, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, szakszerűtlen szállítás, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb okból következett be. (pl. fűtővíz elfolyás, üzembe helyezés előtti rendszer-tisztítás elmaradása, szerelési sérülés, természetes elszennyeződés stb.)

A kazán szerkezetileg épületfűtés céljára készült. Az ettől eltérő, fokozottabb igénybevétel esetén (pl. növény-ház fűtése stb.) fokozottabb karbantartást igényel. Az ilyen esetben fellépő, többlethasználatból eredő kopások, elhasználódások nem gyártási hibából adódnak, így azok nem tekinthetők garanciális meghibásodásnak.

A kazán használata padlófűtésre csak hőcserélőn keresztül engedélyezett!

A jótállást meghosszabbítjuk azzal az időtartammal, amely alatt a meghibásodott kazán rendeltetésszerű használata nem volt lehetséges.

A kazán cseréjét lehet kérni, ha:

  • A vásárlástól számított három napon belül vált hibássá. Ez esetben a cserét közvetlenül a forgalmazó végzi, a szerviz csereigazolása ekkor nem szükséges.
  • A kazánt vagy alkatrészét a jótállási idő alatt ötször javították garanciális meghibásodással és ismét elromlik (alkatrészjavítása esetén a csere nem a kazánra, hanem az alkatrészre vonatkozik.)
  • A hibák számától függetlenül a kazán nem javítható, vagy javítással nem lehet rendeltetésszerű használatra alkalmassá tenni.
  • A javítást nem lehet a bejelentéstől számított 15. napig, cserekészülék esetén 30. napig befejezni.

A cserére jogosító igazolást a szerviz, illetve a gyártó adja ki. A csere esetén az átadott kazánra annak átadásától számított teljes jótállási időre új jótállást vállalunk.

Ha a jótállással kapcsolatban a vásárló és forgalmazó között véleményeltérés keletkezne, a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelet szakvéleményét lehet kérni. A szakvélemény elkészítésének költsége azt a felelt terheli, akinek az állítását nem igazolja a szakvélemény.

A kazán rendeltetésszerű használatához üzemeltetési dokumentációt mellékelünk. Kérjük, hogy az abban foglaltakat szíveskedjék betartani, mert az eltérő használat és kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén jótállást nem vállalunk. Az ilyen okból meghibásodott kazán javítási költsége a vevőt terheli, jótállási időn belül is.

A jótállási jegyen a javítást végzőnek – jótállásos javítás esetén – fel kell tüntetni a:

  • A javítási igény bejelentésének időpontját.
  • A hiba leírását.
  • A javítás időpontját és az elvégzett javítást.
  • A jótállás meghosszabbított, új határidejét.
  • Az alkatrész cseréjét és annak jótállási idejét.

A vevő kívánságára indokolt esetben kiállított csereigazolásra fel kell tüntetni a szerviznek azt, hogy:

  • A kazán nem javítható
  • A hiba bejelentésétől számított 15 napon, illetve a cserekészülék esetén 30 napon belül a javítást nem végezték el.
  • Öt javítás megtörtént, a hatodik hiba bekövetkezett.
  • A gyártónak a cserére vonatkozó szerviz csereigazolást jóvá kell hagynia. A csere csak a jóváhagyás után hajtható végre.

A jótállási jegyfüzet javítási szelvényeket tartalmaz. Kérjük, ellenőrizze, hogy a készülék javításánál egy ilyen szelvény másolattal kitöltésre kerüljön a javító szerviz, illetve annak szerelője részéről és a tőpéldánya megmaradjon.

Kérjük, hogy a javítási jegyzéket csak akkor írja alá, ha az elvégzett munkák minőségével, valamint a kazán, javítás utáni működésével elégedett.

A vásárló, valamint a gyártó jogait és kötelezettségeit a 151/2003(IX.22) kormányrendelet tartalmazza.